Jong Bouwend Nederland - Marketing in de bouw

Door Redactie, 13 juni 2016

Jong Bouwend Nederland - Marketing in de bouw

Jong Bouwend Nederland regio Randstad Zuid heeft samen met de afdeling Drechtwaard een workshop Marketing in de bouw georganiseerd. "Verkoop je wat je kunt maken of maak je wat je kunt verkopen?" Een interactief programma waar de deelnemers aan het einde van de workshop een duidelijk beeld hebben van hun eigen organisatie.

Ton van Houwelingen, Van Houwelingen Giessenburg B.V. geeft desgevraagd aan: ""Het was een verrassende workshop die mij getrickerd heeft om iedere keer nog bewuster keuzes te maken, welke belangrijk zijn voor de continu├»teit en voortbestaan van ons bedrijf. Keuzes in opdrachten en opdrachtgevers, maar ook de manier van beoordelen en omgaan met opdrachtgevers en opdrachten zijn bepalend om opdrachten naar ieders tevredenheid uit te voeren. Ik ben bewuster bezig met “maak je wat je verkoopt, of verkoop je wat je maakt”.

Erwin Aleman van Heembouw "" Je denkt dat je alles al op een hoog plan heb staan maar de spiegel die je wordt voor gehouden doet je beseffen dat er altijd ruimte voor verbetering mogelijk is.
Het mooie is dat er ook discussies ontstaan over hoe je de strategie voert over het type werk wat je binnen wenst te halen bij b.v. turn-key, bouwteam of aanbestedingstrajecten.Aan het einde van de rit een leerzame workshop.""

Volgens Jeroen Huurman van Gebr. Huurman in Zoetermeer ""  De workshop was een leerzame ervaring waarbij ik zeker de handvatten heb meegekregen om strategische keuzes te maken in mijn eigenbedrijf. Op naar bewust bekwame marketing in de Bouw!

De positieve reacties van de deelnemers heeft het bestuur JBN RRZ doen besluiten om dit programma ook aan andere afdelingen aan te bieden.


ONDERNEMER EN ONDERNEMING STRATEGIE

Contactpersoon bij dit bericht

Yvonne Hiddink

Bedrijfsadviseur Sociale Zaken