Je gaat het maken op de Rotterdamse Baan

Door Marieke van der Post , 12 september 2017

Je gaat het maken op de Rotterdamse Baan

De komende vijf jaren is de bouw- en infrasector op zoek naar 8.000 nieuwe mensen per jaar. Om jongeren te inspireren en te motiveren voor de bouw- en infrasector te kiezen voeren we de campagne ‘Je gaat het maken’. Via onder andere Instagram, Youtube en Facebook laten we jongeren de mooiste aspecten van onze sectoren zien.

Voor de campagne gaat Jorn Huijbers, student van de TU Eindhoven, regelmatig op pad om bouwprojecten te bezoeken en om met medewerkers én met studenten te praten. Deze keer bezocht Jorn, samen met studenten bouwkunde van de Haagse Hogeschool het project Rotterdamse Baan, de in aanleg zijnde 1600 meter lange verbinding tussen knooppunt Ypenburg (A4/A13) en de Centrumring van Den Haag. Op de bouwplaats sprak hij met een studente Civiele Techniek.

Bekijk hier zijn vlogs op YouTube en donderdag zijn nieuwe vlog over de Rotterdamse Baan.

Volg onze campagne op de website www.jegaathetmaken.nl .


ARBEIDSMARKT INSTROOMCAMPAGNE INSTROOM

Over de auteur

M.J.T.P. (Marieke) van der Post

Beleidsadviseur Onderwijs en Arbeidsmarkt