Je gaat het maken in de bouw

Door Diny van Hal , 27 oktober 2017

Je gaat het maken in de bouw

We hebben 8000 nieuwe arbeidskrachten nodig de komende vijf jaar. Zij kunnen voldoen aan de vervangingsvraag en de verwachte groei. Wij kunnen ervoor zorgen dat er meer jongeren kiezen voor een opleiding in de bouw en infra. 

Daarom besloot Bouwend Nederland om in samenwerking met de opleidingsbedrijven, scholen en regionale initiatieven te investeren in een grootschalige instroomcampagne: Je gaat het maken.

Dit is een campagne voor jongeren. Deze campagne heeft een eigen website en campagnepagina's op Facebook, Instagram en YouTube. De campagne heeft een eigen vlogger Jorn Huijbers, die op pad gaat naar instroomprojecten. Projecten die gericht zijn op het stimuleren van jongeren om te kiezen voor een baan in de bouw en infra.

Met deze campagne hopen we dat zoveel mogelijk jongeren kiezen voor een opleiding in de bouw en infra.



Over de auteur

D. (Diny) van Hal

Communicatie