• Home
  • Actueel
  • Nieuws
  • Bouw Idee Café over klantgericht (ver)bouwen: wat zijn de voordelen?

Bouw Idee Café over klantgericht (ver)bouwen: wat zijn de voordelen?

dinsdag 10 november 2020

Kathelijne Koster

Coordinator Meerjarenprogramma's
Afbeelding Bouw Idee Café over klantgericht (ver)bouwen: wat zijn de voordelen?

Met BIM, data, parametrisch ontwerpen en toegankelijke platforms als Patchwork.io heeft de bouw een schat aan middelen en mogelijkheden in handen om klanten de service te bieden die ze bij andere aankoopprocessen gewend zijn. Hierover gaat het in het Bouw Idee Café op 12 november 2020.

Er is in de bouw genoeg ruimte om klantgerichtheid beter in te vullen. Wat zijn de voordelen van zo'n klantgerichte opstelling? Zit het antwoord wel in techniek of zit klantgerichtheid vooral tussen de oren? Thomas van Belzen spreekt daarover met Aad de Kool (Lelie Zorggroep), Anke Rolvink (White Lioness), Jan de Wilde (BAM) en John Kersemakers (Vereniging Eigen Huis).

Meld je aan

Het Bouw Idee Café over klantgericht (ver)bouwen wordt uitgezonden op donderdag 12 oktober 2020 van 16.00 tot 17.00 uur via Zoom. Aanmelden om mee te kijken doe je via deze link. Het via Zoom aanwezige publiek kan meepraten in de uitzending.