Horecareclame attendeert 'nuggers' op kansen in bouw & infra

Door Redactie, 05 maart 2019

Horecareclame attendeert 'nuggers' op kansen in bouw & infra

De bouw & infra sector zoekt duizenden nieuwe collega’s. Om ‘nuggers’ te bereiken wordt er nu in diverse horecagelegenheden reclame gemaakt voor ‘WIJ GAAN HET MAKEN – Jij ook?’. Maar wie zijn 'nuggers'?

Nuggers zijn mensen die ‘niet-uitkerings-gerechtigd’ zijn. Voor een deel bestaat deze groep uit mensen die niet willen werken (b.v. huisvrouwen), maar voor een deel ook uit mensen die weer willen gaan werken. Met de poster attenderen wij ze op de mogelijkheden in de bouw & infra. Ook als je nog geen ervaring hebt in deze bouw & infra kun je er komen werken.

Horecareclame

Het aantal nuggers is sterk groeiend, omdat over enige tijd al na twee jaar werkloosheid de WW-uitkering wordt beëindigd. Daarom hangen in de provincies Overijssel, Gelderland, Flevoland, Noord-Brabant en Limburg t/m 14 maart posters in diverse eetcafés, restaurants, bars en bioscopen panelen met over 'Wij gaan het maken'.

Je gaat het maken op tv

Bouwend Nederland en SHH Productions starten binnenkort op televisie het programma ‘Je gaat het maken’. Dit is een serie uitzendingen waarin zij-instromers kennismaken met werken in de dynamische wereld van bouw & infrastructuur. Het programma start op 28 april bij RTL4 en wordt gepresenteerd door Pernille La Lau.


ARBEIDSMARKT INSTROOMCAMPAGNE INSTROOM