Ledenvoordeel: per 1 september gaat de stekker uit ISDN. Stap nu over naar VoIP!

Door Redactie, 18 juli 2019

Ledenvoordeel: per 1 september gaat de stekker uit ISDN. Stap nu over naar VoIP!

Per 1 september 2019 gaat de stekker uit ISDN. Een kwart van de ondernemingen belt op dit moment nog via deze verouderde techniek. Maakt uw bedrijf er nog gebruik van? Geen paniek. Er is nog voldoende tijd om de overstap te regelen.

Hoe komt u erachter of uw bedrijf nog ISDN gebruikt?

Ongeveer 25% van de bedrijven in Nederland maakt nog gebruik van ISDN, terwijl ze dat zelf niet altijd weten. Twijfelt u of u nog ISDN heeft? Neem dan contact op met uw provider en vraag welke aansluiting u heeft.

Het goedkopere alternatief voor ISDN: VoIP

Maakt uw bedrijf toch nog gebruik van ISDN? Stap dan over op VoIP: Voice over IP. Of in het Nederlands: Spraak over Internet. VoIP-telefonie werkt hetzelfde als standaardtelefonie. U heeft nog steeds een toestel waarmee u goed bereikbaar bent.

Wat zijn de voordelen van VoIP?

  • Het is goedkoper. Uw belkosten gaan met VoIP omlaag. U kunt zelfs tot 20% besparen op de belkosten met dit nieuwe systeem. En gesprekken tussen collega’s onderling zijn gratis!
  • U bent flexibel. Oproepen voor uw vaste toestel kunt u op uw mobiel laten binnenkomen. Met VoIP bent u dus helemaal klaar voor het nieuwe werken.
  • Uw service verbetert door keuzemenu’s, wachtrijen en voicemailopties. Ook heeft u direct inzicht in uw wachttijden en belkosten.

Het is nu tijd om de overstap te regelen

Gemiddeld duurt het 4 tot 8 weken – afhankelijk van het pakket - om volledig over te stappen naar VoIP. Om problemen te voorkomen, zult u hier nu een prioriteit van moeten maken. Doet u dat niet, dan bent u vanaf september telefonisch niet meer bereikbaar. Stap over met het ledenvoordeel van Bouwend Nederland Met vaste telefonie van de Bouwend Nederland Helpdesk Telefonie belt u over het internet via het betrouwbare netwerk van KPN. Als lid van Bouwend Nederland ontvangt u 15% korting op alle pakketten. Bel meteen even met een van onze telecomadviseurs: 0348 – 49 50 41 en we zetten het proces voor u in gang.

Telefonie, dat moet gewoon goed geregeld zijn en natuurlijk wilt u daar zo min mogelijk tijd aan kwijt zijn. Maar hoe gaat zo’n overstap nu precies in zijn werk? Het proces ziet er zo uit:

  • We stellen u een paar vragen over uw telefonie: hoeveel lijnen heeft u nodig, moeten er ook nieuwe toestellen komen? 10 minuten later weet u welk VoIP pakket het beste bij uw situatie past.
  • Binnen 4 werkdagen ontvangt u een offerte waarin u in een oogopslag ziet wat vaste telefonie u gaat kosten en wat u van ons mag verwachten. Heeft u nog vragen? Dan kunt u ons natuurlijk even bellen!
  • Na uw akkoord regelen we de overstap van A tot Z. Een van onze medewerkers komt bij u langs om te controleren of uw bedrijf klaar is voor VoIP. Moet er iets vervangen worden? Dan zorgen we dat dit geregeld wordt.
  • Na de overstap gaat de testperiode in. In deze periode doet u ervaring op met de toestellen en de lijnen. Is er iets nog niet in orde? Dan passen we dit gratis voor u aan.
  • Na de oplevering laten we u natuurlijk niet in de steek. Vanaf nu kunt u terecht bij onze gratis helpdesk. Op onze helpdesk werken ervaren adviseurs die u snel weer op weg helpen.

Wat gaat het mij kosten?

De maandelijkse kosten worden bepaald aan de hand van uw wensen, verbruik en het aantal gebruikers. Om u een beeld te geven vindt u hieronder een rekenvoorbeeld van een gemiddelde onderneming met 8 medewerkers die kiest voor onbeperkt bellen.

Blijft u vanaf september ook goed bereikbaar?

Overstappen naar VoIP heeft wat tijd nodig. Wij regelen het voor u met een helder overstapplan. Bel nu de Bouwend Nederland Helpdesk Telefonie op 0348 – 49 50 41. Heeft u nu geen tijd? Maak dan een belafspraak via onze website op www.helpdesktelefonie.nl en we bellen u op het moment dat het u uitkomt. De Bouwend Nederland Helpdesk Telefonie wordt uitgevoerd door sTN Dienstencentrum.



Contactpersoon bij dit bericht

Elize Benard

Adviseur Dienstverlening Binnendienst