Optimaal beheren en inzetten van uw voertuigen en materieel - GPS-Buddy

Het gebruik van de fleetmanagement oplossingen van GPS-Buddy zorgen op ieder gewenst moment voor een helder overzicht van jouw voertuigen en materieel. Uitgebreide rapportagemogelijkheden geven bovendien een accuraat beeld van o.a. brandstofverbruik en aantal gereden kilometers. Op basis van de geregistreerde data kun je efficiënt en kosteneffectief je bedrijfsprocessen optimaliseren en je klanttevredenheid vergroten. Meten is weten!

Afbeelding Optimaal beheren en inzetten van uw voertuigen en materieel - GPS-Buddy

GPS-Buddy biedt een schaalbare oplossing die aansluit bij jouw bedrijfsprocessen. Fiscusproof, toekomstbestendig, betrouwbaar en gebruiksvriendelijk. Binnen één beheeromgeving heb je toegang tot alle noodzakelijke informatie.

Of het nu gaat om de actuele locatie van de voertuigen of het materieel, het aantal draaiuren van een machine, het opslaan van tachograafgegevens of de identificatie van de bestuurder; je beschikt met deze oplossing over alle informatie om je wagenpark en materieel optimaal te kunnen beheren en in te zetten. Door de modulaire opbouw betaal je bovendien alleen voor de functionaliteit die je daadwerkelijk gebruikt. De systemen, de bijbehorende software en data zijn eenvoudig aan te passen en/of uit te breiden.

De voordelen op een rij

  • 25% korting op GPS-Buddy hardware en accessoires
  • 25% korting op maandelijkse webservices
  • 30% korting op online trainingen
  • 40% korting op installatie, instructie en inbouw
  • Één beheerplatform voor voertuigen en materieel
  • Mogelijkheid op afstand downloaden tachograafdata
  • Fiscaal sluitende rapportages op maat
  • Gebruiksvriendelijke online applicatie
  • Apps voor gebruik op locatie
  • Gegevens worden opgeslagen in een optimaal beveiligd datacenter
  • Koppeling met eigen softwaresysteem mogelijk

Bijzonderheden

  • Keuze Keurmerk ritregistratiesystemen
  • Geen installatie van software nodig
  • AVG proof werkwijze

Wie is wie?

GPS-Buddy is trendsetter op het gebied van fleetmanagement en asset tracking systemen. In 2003 opgericht door een tweetal passionele en gedreven ondernemers die een gat in de markt zagen, uitgegroeid tot een internationaal opererende en florerende organisatie met inmiddels een jarenlange expertise op het gebied van fleetmanagement systemen, actief in 22 landen. Ruim 1800 bedrijven hebben wij mogen verwelkomen als klant met tezamen meer dan 52.000 voertuigen en machines, uitgerust met onze systemen.

 

Gratis en vrijblijvend adviesgesprek dienstverlening

Wil jij ook weten hoe je jouw contributie kan terugverdienen? Vraag dan een gesprek aan met onze adviseur dienstverlening Wim Schaak. Hij komt graag bij je langs om de mogelijkheden van onze dienstverlening met je te bespreken.

Neem contact op met voordeel@bouwendnederland.nl of bel 079 3 252 166.