Nationale-Nederlanden: Vitaal & Veerkrachtig

donderdag 1 oktober 2020
Afbeelding Nationale-Nederlanden: Vitaal & Veerkrachtig

Ziekteverzuim raakt zowel werknemer als werkgever. Onze partner Nationale-Nederlanden heeft een campagne gestart waarin zij zowel werknemers als werkgevers voorziet van tips en ervaringen uit de praktijk om veerkrachtig te blijven in deze coronatijd.

Een flinke burn-out leidt tot gemiddeld 242 dagen verzuim. Ongeveer 1 miljoen Nederlanders loopt rond met burn-outklachten. Om hen op het risico van een burn-out te wijzen en te helpen vitaal te blijven, startte Nationale-Nederlanden de campagne Vitaal & Veerkrachtig. Voor deze campagne interviewde Nationale-Nederlanden werknemer Ron en werkgever Bob in een voor de Dutch Interactive Awards 2020 genomineerde case ‘Verzuim van 2 kanten’.

Ron kreeg een burn-out. Bob, zijn werkgever, zag de burn-out niet aankomen. Net als Ron. Bekijk op de campagnepagina voor werkgevers de video waarin Ron en Bob vanuit hun eigen perspectief vertellen over hun persoonlijke ervaring met verzuim. Niet alleen voor werkgevers, maar ook voor werknemers geeft Nationale-Nederlanden op de campagnepagina voor werknemers interessante artikelen en tips van experts.