1. Home
  2. Nieuws
  3. Zo bouwden we samen aan 2024 bekijk ons e zine

Zo bouwden we samen aan 2024 – bekijk ons e-zine

Dinsdag 29 april 2025

Bij Bouwend Nederland hebben we ons ook in 2024 maximaal ingezet om te zorgen dat jullie de ruimte krijgen om te doen waar jullie goed in zijn. Samen met jullie bouwden we aan oplossingen voor de grote opgaven in woningbouw, infrastructuur en de energietransitie.

Terugblik op 2024

Het woningtekort blijft een urgent thema dat ons allemaal raakt. Ook in 2024 hebben jullie keihard gewerkt om dit tekort aan te pakken. Tegelijkertijd vraagt de vervangings- en renovatieopgave van onze infrastructuur meer aandacht dan ooit, zeker met de uitdagingen rond stikstof en netverzwaring.

Bouwend Nederland heeft zich maximaal ingezet om jullie de ruimte te geven om dit essentiële werk te doen. Samen zetten we stappen in woningbouw, infrastructuur en energietransitie.

Richard Massar
Manager communicatie
E-mailadres

Gerelateerd nieuws

Dinsdag 1 juli 2025
Afdeling Midden-Holland zoekt het hogerop in Rotterdam

Onder leiding van DakenDiva Esther Wienese en architect Anet Goemans, zochten 25 leden van Bouwend Nederland afdeling Midden-Holland de hoogte op tijdens een dakentour in Rotterdam. “Heel inspirerend om de stad van bovenaf te bekijken en ook te zien hoeveel mogelijkheden er eigenlijk zijn op een dak”, vertelt verenigingsmanager Lydia de Wit. “Deze stadstour was de perfecte combinatie van ontspanning en inspiratie.”

Maandag 30 juni 2025
Steeds meer Utrechtse regiogemeenten stimuleren emissieloos bouwen

Dit voorjaar ondertekenden de gemeenten De Bilt, De Ronde Venen, Bunnik, Montfoort, Oudewater, Utrechtse Heuvelrug, Veenendaal, Woudenberg en Woerden het convenant Schoon en Emissieloos Bouwen (SEB). Hiermee is het aantal overheden in de provincie dat uitstootvrij bouwen stimuleert, meer dan verdubbeld.

Maandag 30 juni 2025
TikTok-pilot De bouw maakt het vanaf 1 juli

'De bouw maakt het' is vanaf 1 juli ook te vinden op TikTok. Het doel: een nog breder Nederlands publiek bereiken met herkenbare, creatieve en toegankelijke content die bijdraagt aan een positiever en actueler beeld van de bouw- en infrasector.