1. Home
  2. Nieuws
  3. De 5 kernwaarden van bouwend nederland telefonie

De 5 kernwaarden van Bouwend Nederland Telefonie

Donderdag 9 februari 2023

Heel simpel: Bouwend Nederland Telefonie zorgt dat jouw bedrijf bereikbaar is. Maar dan op een eigen, persoonlijke manier. We zijn open en eerlijk en delen graag onze kennis, zodat jouw bedrijf er écht beter van wordt. Om dit mogelijk te maken heeft Bouwend Nederland Telefonie vijf kernwaarden die we graag met je delen en waar je ons altijd aan mag houden.

1. Betrouwbaar, professioneel en persoonlijk

Als telecompartner van Bouwend Nederland worden we al 25 jaar vertrouwd door honderden ondernemers in de bouw en infra. Met die ervaring leveren we de beste oplossing. We behandelen jou zoals wij zelf ook behandeld willen worden: geen lange wachtrijen en keuzemenu’s. Je krijgt gewoon meteen iemand aan de lijn.

2. Flexibel

Flexibiliteit is belangrijk binnen de bouw- en infrasector. Heb je tijdelijk internet nodig op de bouwplaats? Geen probleem, regelen we! Hebben je medewerkers deze maand wat meer data nodig omdat ze veel op locatie zijn? Wij helpen je door snel op én af te schalen. Zo betaal je nooit voor wat je niet gebruikt.

3. Eerlijk en onafhankelijk advies

We zijn open en eerlijk. Dus ja, we vertellen het je ook als je elders beter af bent. We zijn niet afhankelijk van slechts één provider. Ons advies is daarom altijd onafhankelijk. Onze medewerkers delen graag hun kennis met jou en gaan met plezier op zoek naar de beste oplossing voor jouw situatie.

4. Unieke prijsafspraken

Al 25 jaar bundelen wij onze krachten om nog betere prijzen te onderhandelen bij de grote internet en telecom providers zoals KPN en T-Mobile. Door onze collectieve inkoop bespaar je tot 25%. En onze goede klantenservice? Die krijg je er gewoon gratis bij!

5. Geen addertjes onder het gras

Wij bieden oplossingen waar we zelf gelukkig van worden. Onze vrienden bellen dus ook gewoon via ons. Wij doen geen loze beloftes, verkopen je geen onnodige extra’s en schrijven geen ellenlange contracten waar je niet meer onderuit komt. Bij alles wat we doen, kijken we of het slimmer, beter en vriendelijker kan.

De basis voor gelukkige klanten

Onze kernwaarden geven ons elke dag richting aan wat we doen. Dat doen we vol trots en met maar één doel: jou als gelukkige klant. Daag je ons uit om jou blij te maken met zakelijke telefonie, internet of VoIP? Plan dan snel een gratis adviesgesprek met een van onze experts. En nee, natuurlijk zit je nergens aan vast!

Adviesgesprek aanvragen

BNL Ledenvoordeel

Gerelateerd nieuws

Maandag 21 oktober 2024
Korte vragenlijst: jouw behoefte aan kennis over digitalisering

Slimmer digitaal samenwerken om sneller en innovatiever te bouwen. Dat is in het kort waar we ons binnen digiGO mee bezighouden. Speciaal voor het mkb gaan we een website ontwikkelen met digitale kennis. Daarom horen we graag jouw wensen en behoeften op het gebied van digitalisering. 

Vrijdag 18 oktober 2024
Bestuursakkoord Digitale Gebouwde Omgeving getekend

Met het Bestuursakkoord Digitale Gebouwde Omgeving 2027 geven 39 partijen handen en voeten aan standaardisering en data delen in de Ontwerp-, Bouw-, en Technieksector. Dit akkoord is 16 oktober 2024 getekend tijdens de digiGO D-Day. Bouwend Nederland is een van de ondertekenaars. We zijn blij met de concrete implementatieprojecten, waarmee we digitale samenwerking in de bouw nu echt handen en voeten geven.

Maandag 14 oktober 2024
‘Cybersecurity moet chefsache zijn, ook voor het mkb’

Steeds meer ondernemers in de bouw hebben te maken met cybercriminaliteit. Grotere bedrijven en enkele opdrachtgevers wisselen kennis en praktijkvoorbeelden uit in een Bouw ISAC. Ook stimuleren ze mkb-bedrijven om de basis veiligheidsmaatregelen te nemen. Frans Voogd, voorzitter Bouw ISAC en Information Security Officer bij Heijmans, vertelt er graag meer over.