De 5 kernwaarden van Bouwend Nederland Telefonie
Donderdag 9 februari 2023
Heel simpel: Bouwend Nederland Telefonie zorgt dat jouw bedrijf bereikbaar is. Maar dan op een eigen, persoonlijke manier. We zijn open en eerlijk en delen graag onze kennis, zodat jouw bedrijf er écht beter van wordt. Om dit mogelijk te maken heeft Bouwend Nederland Telefonie vijf kernwaarden die we graag met je delen en waar je ons altijd aan mag houden.
1. Betrouwbaar, professioneel en persoonlijk
Als telecompartner van Bouwend Nederland worden we al 25 jaar vertrouwd door honderden ondernemers in de bouw en infra. Met die ervaring leveren we de beste oplossing. We behandelen jou zoals wij zelf ook behandeld willen worden: geen lange wachtrijen en keuzemenu’s. Je krijgt gewoon meteen iemand aan de lijn.
2. Flexibel
Flexibiliteit is belangrijk binnen de bouw- en infrasector. Heb je tijdelijk internet nodig op de bouwplaats? Geen probleem, regelen we! Hebben je medewerkers deze maand wat meer data nodig omdat ze veel op locatie zijn? Wij helpen je door snel op én af te schalen. Zo betaal je nooit voor wat je niet gebruikt.
3. Eerlijk en onafhankelijk advies
We zijn open en eerlijk. Dus ja, we vertellen het je ook als je elders beter af bent. We zijn niet afhankelijk van slechts één provider. Ons advies is daarom altijd onafhankelijk. Onze medewerkers delen graag hun kennis met jou en gaan met plezier op zoek naar de beste oplossing voor jouw situatie.
4. Unieke prijsafspraken
Al 25 jaar bundelen wij onze krachten om nog betere prijzen te onderhandelen bij de grote internet en telecom providers zoals KPN en T-Mobile. Door onze collectieve inkoop bespaar je tot 25%. En onze goede klantenservice? Die krijg je er gewoon gratis bij!
5. Geen addertjes onder het gras
Wij bieden oplossingen waar we zelf gelukkig van worden. Onze vrienden bellen dus ook gewoon via ons. Wij doen geen loze beloftes, verkopen je geen onnodige extra’s en schrijven geen ellenlange contracten waar je niet meer onderuit komt. Bij alles wat we doen, kijken we of het slimmer, beter en vriendelijker kan.
De basis voor gelukkige klanten
Onze kernwaarden geven ons elke dag richting aan wat we doen. Dat doen we vol trots en met maar één doel: jou als gelukkige klant. Daag je ons uit om jou blij te maken met zakelijke telefonie, internet of VoIP? Plan dan snel een gratis adviesgesprek met een van onze experts. En nee, natuurlijk zit je nergens aan vast!
Gerelateerd nieuws
Het aanbod van ons om deel te nemen aan een onderzoek naar de invloed van BIM op functies in de bouw, kwam voor Maas-Jacobs op het juiste moment. Vanaf volgend jaar gaan ze de ontwerpfase van alle projecten in 3D uitvoeren. Wat betekent dat voor de taken van medewerkers, en hoe ervaren zij deze taken? Het onderzoek leverde waardevolle inzichten op, vertelt BIM-manager Patrick van Dongen.
Vorige week is het Digitaal Stelsel Gebouwde Omgeving (DSGO) gelanceerd. Het DSGO kent negen belangrijke bouwstenen, waaronder standaarden, uitwisselingsprotocollen en zaken als identificatie en autorisatie. Joppe Duindam, manager brancheontwikkeling en verenigingszaken: “Beter digitaal samenwerken is cruciaal om een groot aantal maatschappelijke uitdagingen op te lossen. Het recent door Ketenstandaard gepubliceerde whitepaper over het digitaal bouwwerkdossier beschrijft hoe deze digitale samenwerking goed kan werken voor onze sector.”
Het Digitaal Stelsel Gebouwde Omgeving (DSGO) is klaar voor gebruik: op 18 juni wordt versie 1.0 van het afsprakenstelsel gelanceerd en officieel overgedragen aan de markt. Met DSGO is een veilige, betrouwbare en gecontroleerde toegang tot digitale informatie vanuit de hele keten in de ontwerp-, bouw- en technieksector een flinke stap dichterbij.