1. Home
  2. Vereniging
  3. Agenda
  4. Hoe kijkt nederland in 2025 naar de bouw en infra

Hoe kijkt Nederland in 2025 naar de bouw- en infra?

Ontdek het op dinsdag 10 juni tijdens de presentatie van het vernieuwde Imago-Onderzoek 2025 bij Bouwend Nederland. Deze bijeenkomst is speciaal voor HR- en marketingcommunicatieprofessionals uit de sector en biedt inzicht in hoe Nederland ons ziet, welke impact de campagne Bouw Maakt Het heeft, en vooral: wat jij ermee kunt.

Dinsdag 10 juni 2025 09:30 - 17:00 uur
Bijeenkomst op locatie
Bouwend Nederland
Zilverstraat 69 2718 RP Zoetermeer

Programma

09:30 - 10:00 uurInloop en registratie (ochtengroep)
10:00 - 10:15 uurOpening door dagvoorzitter •    Welkom en introductie op de dag •    Korte toelichting op het programma
10:15 - 11:00 uurPresentatie Imago-onderzoek 2025 Inzichten en trends uit het onderzoek     Wat is het imago van de bouw en infra?     Hoe kijkt Nederland naar werken in onze sector?     Hoe verhouden de resultaten zich tot de onderzoeken uit 2021 en 2022?     Wat zijn de overeenkomsten en verschillen tussen de bouw en infra?
11:00 - 11:15 uurReactie en interactie •    Stellingen en vragen over de impact van het imago-onderzoek  
11:15 - 11:35 uurKoffie / thee break
11:35 - 12:15 uurPaneldiscussie: Van inzicht naar actie •    Panel: o.a. Gerard van der Werff (senior researcher onderzoeksbureau Motivaction) en marketing-communicatiecollega’s van 2 bouw- en infrabedrijven. •    Hoe vertalen we de resultaten naar de praktijk?
12:15 - 12:30 uurSamenvatting en afsluiting
12:30 - 13:30 uurLunch, inloop en registratie (middaggroep)
12:30 - 13:00 uurLunch
13:30 - 13:45 uurOpening door dagvoorzitter •    Welkom en introductie op de dag •    Korte toelichting op het programma
13:45 - 14:30 uurPresentatie Imago-onderzoek 2025  Inzichten en trends uit het onderzoek Wat is het imago van de bouw en infra? Hoe kijkt Nederland naar werken in onze sector? Hoe verhouden de resultaten zich tot de onderzoeken uit 2021 en 2022? Wat zijn de overeenkomsten en verschillen tussen de bouw en infra?
14:20 - 14:45 uurReactie en interactie •    Stellingen en vragen over de impact van het imago-onderzoek
14:45 - 15:05 uurKoffie / thee break
15:05 - 15:45 uurPaneldiscussie: Van inzicht naar actie •    Panel: Gerard van der Werff (senior researcher onderzoeksbureau Motivaction), Niels Wensing (directeur dienstverlening Bouwend Nederland) en marketing-communicatiecollega’s van 2 bouw- en infrabedrijven. •    Hoe vertalen we de resultaten naar de praktijk?
15:45 - 16:00 uurSamenvatting en afsluiting
16:00 - 17:00 uurNetwerkborrel

Ik meld me aan

Wil je erbij zijn? Meld je dan snel aan. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging zodra je bent aangemeld.