• Actueel

Jorrit van Ommen

Verenigingsmanager Regio Twente
Afbeelding Algemene ledenvergadering Twente op 30 november 2020: meld je aan

Op maandag 30 november 2020 organiseert Regio Twente haar algemene ledenvergadering. Door corona wordt de bijeenkomst dit jaar online gehouden en daarvoor roepen we je op om je te registreren. Heb jij je al aangemeld?

Joep Rats, directeur Beleid en Vereniging, zal praten over het lobbytraject van Bouwend Nederland en blikt vooruit met leden van Regio Twente naar de ontwikkelingen in de markt voor de komende twee jaar. Prof.dr.ir Leentje Volker van de Universiteit Twente is hoogleraar Integrated Project Delivery bij de afdeling Civiele Techniek. Zij komt vertellen wat de bouw en infra kan leren van Swapfiets. Het fietsbedrijf is in korte tijd gegroeid van veertig naar 180.000 fietsen en inmiddels in vier landen actief. De gebruiker staat centraal, het businessmodel succesvol, maar waarom gaat het zo goed?

Meld je aan

De ledenvergadering wordt gehouden tussen 15.00 en 16.30. Ben je lid van Bouwend Nederland en dus van Regio Twente? Heb je je nog niet aangemeld? Doe dat dan via deze link. Je krijgt dan een uitnodiging om via Microsoft Teams mee te praten.